Pri mori

Aj ranná prechádzka po pláži môže byť produktívna, snažil som sa presvedčiť sám seba a jedno ráno som sa vybral fotografovať pláž a prístav vo Sv. Filip i Jakov. Hneď od začiatku mi bolo jasné, že neodfotím biely piesok s modrým morom, kokosové palmy, obláčiky, … Chorvátsko nie sú Seychelly. V hlave sa mi zrodil plán pre fotografovanie, to čo odfotím musí byť vizuálne atraktívne ale zároveň aj trochu konceptuálne, niečo čo je charakteristické pre danú lokalitu a zároveň aj vystihuje pojmy ako more, dovolenka, oddych, relax, pohoda. Netrvalo ani päť minút a námety na fotenie prichádzali v šialenom tempe jeden za druhým. Našťastie bola v uličke pri prístave malé pekáreň. Omamná vôňa čerstvého pečiva a iných dobrôt ma prinútila myslieť na také prízemnosti ako jedlo, doteraz by som tam fotil. Tu je zopár mojích obľúbených záberov.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Blogujte na WordPress.com.

Up ↑